En liten slant här, en liten slant där

Att ha eller inte ha, det är frågan. Sommarjobb, så att säga. Nu kanske svaret är "att ha". Förhoppningsvis, för på mitt förra sommarjobb har  det blivit en ledig plats i år igen, och jag är i princip tillfrågad. Det är nästan lite magiskt, för i fredags insåg jag att jag hade sådär, ja, några tusenlappar mindre på mitt konto än vad jag hade trott. VART (?!) har de tagit vägen? Jag förstår det inte riktigt, men jag har tack och lov ganska många skulder att driva in. 
Money, money, money... tralla. Framtida kostnader: studentskivor, reggaefestivalbiljett, avslutning, Aiya Napa, glass, Skåne (?). Hm, vi får se. Det är till att börja ha mer koll på ekonomin nu i alla fall.


image287


Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback