GAH!

VAD ÄR DET MED ALLA SOM VILL GÖRA REKLAM FÖR SIN BLOGG?!!
Vissa gör det väl bara genom att skriva en normal kommentar, men andra funderar man verkligen över hur de tänker. "Hej, jag hoppas din dag har varit bra, kolla in min blogg". En gång fick jag en sådan kommentar när jag hade skrivit ett deppinlägg. Lite skrattretande, eller vad? Här kommer i alla fall några exempel...



hoppas din helg varit super :) gå gärna in på min blogg och svara på vem bär upp den bäst :)
kolla gärna in min blogg =)

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: XXX 
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Annars önskar jag dig bara en fin dag!


Varför är det så viktigt att bli solbränd?
Hjälp till och påverka på min blogg..
XXX

Tack!


Kolla mitt volym-tips om du tycker du har platt hår! =)


Har du något husdjur? Kramar




Ja, bedöm själva... SUCK!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Jo men så är det ju...folk vill ha pengar till sin blogg..jag får massa sånna kommentarer också..men jag försöker att bara strunta i det.

Ha en bra kväll (hahahah)

Postat av: IsaBeluf

Natalie B, du är verkligen min idol.

2008-05-18 @ 22:17:39
Postat av: Mönk

Min med. Beluf du verkar inte heller vara så vänligt inställd till dessa reklamfjollor? Jag uppskattar alltid dina vassa kommentarer när jag har fått besök av sådana ^^ Hopp, hopp!

2008-05-19 @ 13:46:37
URL: http://moncan.blogg.se
Postat av: IsaBeluf

Räkna med mig. ^^ Snopp, Snopp!

2008-05-19 @ 22:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback