Lämplig?

Nu kommer jag alltså få veta det, en gång för alla: är jag verkligen lämplig?

Det är nämligen så att jag nu har signerat min Lämplighetsundersökning hos pliktverket, och om jag visar mig vara lämplig, då kommer jag att få mönstra.
 
Vad har jag gett mig in i? Ska jag verkligen bli musiksoldat? Gudars skymning. Det skulle vara så himla kul, jag tror verkligen att livet som "musiksoldat" skulle passa mig, men sedan är frågan... vad (ursäkta kommande svordom, men den tycktes mig nödvändig) fan ska jag göra åt tinnitusen? Det finns inte en chans i (återkommande inslag av ursäkt i förväg) helvete att den inte kommer förvärras. Frågan är om jag ska strunta i det, hoppas att det inte blir så illa som jag förväntar mig och sedan käka citrusfrukter tre gånger om dagen? Herr (vem snodde ankan? - Gunnar...) Staland nämnde någon gång att det fanns undersökningar som styrkte att C-vitaminer (?) kunde ha en positiv effekt om man utsatte sig för högre ljud än "rekommenderat". Ja, Herre Gud. Det känns som om det vore dags att beställa de där filtren med högsta dämpningen nu. Om jag är lämplig, vill säga. Kanske förstörs mina chanser av att jag svarade "Stämmer ganska dåligt" på påståendet "Jag sover bra.". Jag vet inte. Inte än. Men inom 30 dagar.

image294

Hello, my name is Monica. Hej, jag heter Monica. Hei, minun nimi on Monica. Hola, me llamo Monica. Let us see if I am appropriate. If I am adequate. So long!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade ingen ANING om att du hade tinitus monica!!!!!! Är det därför du har öronproppar jämt? OCh därför du har sånna som är formade för örat? hjälp!

2008-05-19 @ 00:10:53
Postat av: /ak

/ak

2008-05-19 @ 00:11:14
Postat av: Monica

Svar: JA.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback