Men snälla Åke!

Kära vänner.

Det finns en sak som har fått mig att börja skratta högt (som i rejält starkt, rent utav att skrika av skratt) två gånger den senaste veckan. Det är en reklamfilm som har gått på TV4, men jag har tyvärr skrattat för högt för att kunna snappa upp vad man egentligen gör reklam för, men den innehåller några rediga karlar som råkar ha några brädor över. Plötsligt händer det, som man brukar säga. De snickrar ihop något magiskt, jag vill inte berätta vad, ni förtjänar att se det med egna ögon. Kanske må ni tycka att jag överdriver, men vet ni vad? Det skiter jag i, det här är kunglig humor, och kungen har just fyllt år, så det så!

Jag hittade tyvärr inte klippet på youtube, men här har ni något annat trevligt att hålla till godo med:

Men snälla Åke


Kommentarer
Postat av: Sam (maren)

HAHAHAAA HAHAHAHAHA!

2008-05-05 @ 19:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback