Ordenadores?

VAD ser jag? Stefan Nyhem (das rektor of the Skrape) skickade just ut ett mail som jag tror har gått ut över hela skolan:

Hej Lars.
Kul att det nu ordnat sig så att alla våra nya* elever till hösten får varsin bärbar dator att använda under sin gymnasietid. Datorerna verkade ha riktigt bra prestanda. Vi måste nu sätta igång med planerna på låsbara laddningsskåp där eleverna kan förvara datorerna.

Med vänlig hälsning
Stefan


Är det bara jag som frågar mig: men vi (jag) då?







*Det var inte understruket i mailet, men hallå? Jaha? Nya? Suck.

Kommentarer
Postat av: Emmut

DU ÄR INTE ENSAM!!! Varför skicka ut det till alla andra elever för?! För att göra ALLA gröna av avund kanske? Jag blev lika arg som dig Monca!

Postat av: Möu

Det kanske är ett knep inför kampen så att de ska spara in lite pengar på ansiktsmålningen?

2008-05-07 @ 22:12:47
URL: http://moncan.blogg.se
Postat av: Johanna

Men vänta nu.. Stefan Nyhem är ju bara rektor för naturvetenskapsprogrammet. Väl?

2008-05-07 @ 22:55:19
URL: http://heardofme.blogspot.com
Postat av: Moncan

Jaja, det är väl möjligt. Jag var lite för upprörd för att tänka så långt. Men jag är ändå naturvetare, så han är ju en av mina rektorer of das Skrapan. Jaja.

2008-05-07 @ 23:35:16
URL: http://moncan.blogg.se
Postat av: Anonym

Det var likadant på fyris, men efter att ha sett hur osociala vissa ettor är mot varandra ibland på rasterna är jag inte lika avundsjuk längre:p

2008-05-08 @ 20:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback