Börja öva - sluta aldrig!

Matti är lite söt. Min musiklärare, alltså. Jag läste just ett mail som han skickade kl 03.40 härom dagen (natten):

Mitt i natten HEJ!

Jag kan inte sova. Jag skissar på programmet till julkonserten. Det kommer att bli SUPER.  ÖVA PÅ ERA INSATSER! Sträva efter att kunna era soloinsatser UTANTILL. Se till att ni kan allt bra nästa gång. Det blir en KANONKONSERT! Boka biljetter i tid. Gå in på ticnet och sök på Skrapan. Biljettförsäljningen pågår för fullt.

God natt! Matti


Entusiastisk och god. Det är så vi vill ha honom!


Kommentarer
Postat av: Abbe

nämen! Matti är så härlig, saknar honom. men när var och hur är konserten? jag kommer att närvara!:D

2008-11-09 @ 11:50:23
Postat av: moncan

Den 17:e (?). Boka, boka, boka biljett, annars tar de slut!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback