Maaat. Määätt.

Yes, kompisar.

Idag har vi klarat av en fem timmar lång uppsatsskrivning i Svenska B. För egen del handlade det i och för sig mer om en fem timmars picnic. Jag hade med mig:

Två dubbelmackor
En burk med vindruvor
Fyra klementiner
En påse torkade aprikoser
Två päron
En påse skalade pumpakärnor
Två enorma morötter
En drickyoghurt
En kaffe-"drink"
En 0,75 liters vattenflaska

Jag vågade inte ens ställa upp allting på bordet, för alla kollade så konstigt på mig redan efter hälften. För övrigt fick jag även en godis av Jennifer, och jag tuggade på två olika tuggummin. Nu är jag nog klar. Jag blev mätt, kan tilläggas. Orkade inte ens smaka på baguetten som våra söta vaktmästare (Ali och Torbjörn) kom med.
Slutligen vill jag säga att jag är behjärtansvärt GLAD att vi slapp skriva på datorer, vilket de stackars Rosendaleleverna var tvugna till.

Hej och hå, klottra på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback