Morgondagens mönster

Hjälp.

Imorgon ska jag mönstra. Det är typ läskigt. Vet ni varför? Jo, för att jag knappt har tränat sedan innebandysäsongen slutade i våras (fast jag är väl inte tokorolig för den anledningens skull), och min tinnitus har stor möjlighet att hindra mig från att komma längre än till farbror doktorn. Jag vet inte ens helt säkert om jag vill göra lumpen. Jag tror det. Jag tror verkligen det. Men det tråkiga är att det kommer göra att jag inte kan påbörja mina studier förrän efter två år som tidigast, och går jag en femårig utbildning innebär det att jag är klar när jag är 26 år gammal. Men skit i det. Jag tror lumpen är värd det.
Suck. Jag vet inte om jag ska toktagga eller bereda mig på ett nederlag.

Ack Ove. (Men det ska ju bli ganska spännande och kul också, tror jag. Med mönstringen, alltså!)


Kommentarer
Postat av: axlol

AMK?

Postat av: ak

hoppas det gick bra! men hördudu, det är inte ett dugg gammalt att vara färdigutbildad när man är 26, då är man UNG för att vara färdigutbildad. bara så du vet!

2008-11-18 @ 14:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback