Uttalanden

Vampyrfilmen var galet dyster. Det var lite som Jonas Gardells böcker, skulle jag vilja säga. Ifall den var sevärd eller ej kan jag däremot inte uttala mig om.



Däremot kan jag uttala mig om att gårdagens lördagsmys med Hanna och Isabelle. Det var inte dystert, utan bara värt. De flickorna är verkligen mina bästa vänner. Det bästa med oss är att man inte kan säga riktigt vem av oss som är bäst. Vi är galet olika i vissa avseenden, men ändå känner jag sådag sjuk samhörighet med dem. Hur går det ihop? Det enda jag kan beklaga från gårdagen är att vi inte lyckades äta upp sconesen. För första gången i världshistorien. Och det var säkert en fjärdedel av det totala som vi lämnade.

Jag är trött. Nu får det vara nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback