JahallådetärMonica?

Igår var en bra dag.

Det var mycket musik och mycket människor. Det var kanelbullens dag för Någons skull!

På kvällen blev det mycket telefonpratande för min del. Två av alla samtal var med Hanna, och ett av dem var riktigt långt och välkommet. Hon och jag har ingått en pakt som är lite hemlig. Ganska busig är den också. Och bra för oss! Dessutom pratade vi mycket om sånt som i allmänhet är hemligt för omvärlden, sånt som bara vi förstår eftersom vi är vi och har fått dras med varandra så länge!

Nej men hörni. Nu ska jag fortsätta lite med min herpes. (I måndags skrek jag rakt ut till biologi-Hasse att jag ville ha herpes, och snäll som han är lät han mig få det. Det blir spännande imorgon att se vad resten av klassen har för virussjukdomar. Som i redovisning, alltså.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback