Så fruktansvärt lämplig

Nejmen asså vaddå lixom?
- SLUT PÅ GODIS (apropå ingenting, hej från Ronja)!!!

Hur länge?
- Fram till 18 november. Då är det nämligen mönstring.


Hjälp, så att säga. I förrgår kom ett brev från pliktverket. Jag vågade inte öppna det förrän igår kväll, och då stod det att jag ska mönstra inför lumpen. Det blir fysiska tester, psykologsamtal och hälsokontroll. Under en dag. Den 18:e som sagt. Så fram till dess blir det lite armhävningar och kanske någon annan övning före sänggång. Samt en brutal nedskärning påsötsakerna som sedan en tid tillbaka har invaderat mitt liv. Det ska faktiskt bli skönt med en upprensning. Jag är van att leva rätt sunt, nu har jag blivit lite "dräggig" och oengagerad i mitt eget välmående. Allt tänker jag dock inte skära ner på, krogen är undatag från min fräshare livsstil.

Önska mig lycka till! Sedan kommer... trumvirvel... the audition! AMK (Armens MusikKår) här kommer jag kanske!



Ps, vi får se hur vi gör i slutändan, för det mesta hänger egentligen på tinnitusen...

Kommentarer
Postat av: axel

Ska du satsa på AMK? Jag velar ännu...

Postat av: tilda

Lycka till! Det kommer nog bli roligt...

2008-10-11 @ 14:07:58
URL: http://tiilldan.blogg.se/
Postat av: Sam

Är du galen!? Ska du göra LUMPEN?! Även om det är som orkestermedlem... Srsly, don't do it!

2008-10-13 @ 11:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback