Upptäckt!

Jag hittade något jätteroligt! Om ni inte visste det, så är jag med i en "amatöruppsättning" av Mozarts opera Trollflöjten. På dess hemsida gick jag in och tittade på bilder på dirigenten Stellan och alla solister. Plötsligt råkade jag föra datormusen över en av bilderna, och då RÖRDE DEN SIG!
Eller inte.
Men när markören var på en bild så visades en spexbild av personen i fråga. Hur kul som helst! Hi, hi, hi!

Här har ni adressen, gå in under Ensemblen - dirigent/solister och testa själva, vet jag! Om ni inte har något bättre för er, vill säga. Men det antar jag att ni inte har!

Titta! Nu!

Kommentarer
Postat av: Anton

Haha! Har du sett den på Fredrik? Jag och Joel skrattade så vi väckte hela hans familj när vi såg den. Öh, Ja!

2008-10-21 @ 10:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback