Glad som en stock

Ompa, bompa.

Man har så sjukt roligt precis den inledande dagen av akut sömnbrist. Jag sov väl knappast tre timmar inatt, om vi säger så, men allt har varit jättekul idag. Det tråkiga är att jag inte minns exakt vad det var som var så kul, men jag har massa bilder av hur jag sitter och fnissar och garvar (på det där fula, härliga sättet) rakt ut.
Mathilda hade också kul. Så kul att hon sprutade fil och flingor över mig och Andrea i matsalen.

Linns kompis (som jag inte ens vet namnet på och ännu mindre känner) pratade om någon fest som innefattat en spya. Jag gick förbi precis när hon sa ett citat från festen som hade yttrats då man skulle gå - "Vi måste ta med kräket". Jag tyckte att det blev en hysteriskt rolig ordvits och slängde ur mig ett vrålskratt. Aja, baja, tjuvlyssnaren Monica var avslöjad. Jag sa förlåt och tack och hej och skämdes mindre än jag kanske borde.


Hopp, hopp!

Kommentarer
Postat av: SnuskIsabel

HAHA. Du är ju sjuk. Och ful.

Ja! Grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback