Upprörd

Ibland skickar Monica töntiga mail med för långa och ogenomtänkta meningar till sina lärare när hon blir upprörd:


Hasse. Nu är jag lite upprörd. Jag tycker verkligen inte om den här laborationen.
 
Du har inte funnits närvarande så att man kan diskutera sina resultat med dig, och vissa av mina resultat är uppenbart fel, men jag vet inte vad som skulle ha hänt egentligen, och då kan jag inte heller tala om vad som har gått fel. Jag tycker att vägledningen har varit lite dålig, och för övrigt tycker jag inte att man behöver skriva en lång och yttest tidskrävande (med tanke på att det är så många moment) labrapport på labbarna för att förstå dem. Det känns bara som onödigt arbete som tar kraft och tid från andra studier. Det hade räckt med att ha en ganska kort genomgång.
 
Jag är upprörd, som sagt. Vi ses imorgon./Monica N3b

Kommentarer
Postat av: Sam

Du är den första jag vet som klagar hos sin lärare. Bra gjort!

2008-10-04 @ 13:22:40
Postat av: ak

oj monica på krigsstigen! vad var hans motattack?

2008-10-05 @ 23:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback