Jamen svamla på!

Hello, me Monica, and me compositör.

Till Mattis (hur mycket ska man öva? Meeer!) stora glädje har jag nu komponerat en egen melodi till de otaliga ackorden i "My romance". Den blev fin, tyckte jag. Om du kan kompa, så kan jag spela upp den för dig. Ingen orsak.

Hur går det för Monica nu för tiden, då? Det går ömsom uselt, och ömsom fantastiskt. Det är lite som det ska vara med andra ord. Och man märker att skolan har kommit igång ordentligt, för nu kommer den stora Hopplösheten över en med jämna mellanrum. Typ inför prov när man inte förstår något. Typ. Men den stora Lyckan över att ha människor omkring sig är också god. Jag får krama Emma nästan varje dag. Hon älskar mig.


Jag förstår mig inte på internetbanken.

Rosor är röda violer och så vidare, men du är sötast! Hopplahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback