Fjös

Isabelle har tydligen dödat en fisk idag. Det lät fruktansvärt sorgligt, och jag drogs faktiskt med en hel del när jag hörde om hennes kamp för dess fortsatta liv. Kanske framförallt för att fisken hette Greger/Georg (det var osäkert vilket). Kanske lever han ändå. Det får vi aldrig veta.


Livet känns ganska hoppfullt just nu. Visst, jag håller på att DÖ långsamt av allt som jag känner att jag måste engagera mig i, men som sagt, det går långsamt och bra. Och jag vet att jag har människor att ramla på. Mjukt för mig, tungt för dem (yes!).

För övrigt håller all min hud på att trilla av. Åtminstone den som är brun. Och det är just denna jag skulle vilja ha kvar nu när det råkar vara skolfoto imorgon. Typiskt. Hade bilden tagits en vecka tidigare hade jag varit snygg. Ofta. Snygg? Skulle snarare säga tokhet!
Get
Fet
Bet
Sket
Vet
Det
Manet

Det du!


Kommentarer
Postat av: Fulbarn

Gregor. Punkt.

2008-09-16 @ 09:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback