00:43

Jag lever fortfarande. Jättemycket. Jag har bara inte haft tid att komma åt datorn. Kanske just därför. För att jag lever så mycket, alltså.

Nu är det mycket musik. Nu har det varit Bio. Nu har det varit Patrik 1,5. Nu har vi (äntligen!) repat med bandet igen. Kanske blir det rockfesten i november? Nu har man fått kultur under en natt och nu har man träffat på många som inte dyker upp i vardagen tillräckligt ofta.

Jag vet inte. Men vissa saker vet jag. Det är ju bra. Men ofta vet jag många fler saker än vad jag gör nu, för jag är så dödligt trött. Men ska man skriva biologi-hypoteser så ska man! En liten miljöbeskrivning kräver också sin lilla tid.

Hjälp. Hur hamnade jag här? Hade jag inte bestämt mig för att sömn var viktigt? Jaja. Bajs. Klotter. Bruffs. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback