En söndag på påsklovet

Hallå, ja.

Idag har jag varit i ett hus med en familj jag har saknat och träffat en man. Han bjöd mig på två bullar. Jaha.

Sedan åkte jag in till staden och gick på en födelsedagspresent (ja, det är bara drygt två månader sedan) i form av Australia i den minsta biosalong man kan hitta. Det var mysigt och bra. Ja, just det, jag kanske ska säga att det var de bästa Hanna och Isabelle som bjöd. Och de åkte buss med mig ända hem. Det är det inte många som gör. Oftast blir det en enslig resa, men inte idag. Nä. Idag var det viktiga samtal som kunde ha blivit längre. Men det är så det ska vara.

Tack Mathilda (ironi) för att du såg till att det blev mulet väder idag. Bara för att du skulle jobba...

Kommentarer
Postat av: Mathilda

HAHAH, jag skickar en faktura ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback