Ljus som en sommarnatt

Hej igen!

Hehehe, jag har inte skrivit på drygt tre veckor, och ändå är det ganska många som fortfarande tittar in här varje dag. Blev helt klart glatt överraskad!

Återhämtning har varit de senaste dagarnas ledord. En veckas turné med nya människor, en veckas musikläger med nya och gamla vänner och en veckas sträckjobbande tog hårt på mig. Men nio timmars sömn och lite frisk luft har gjort susen, och nu är jag redo för ytterligare 11 dagar av inplanerade aktiviteter.

Det blir:
- Jobb
- Födelsedagskalas i Roslagen
- Dop av kusinbarn (samt kombinerad dop-/30-års-/bröllopsfest)
- Resa till Göteborg
- Resa till Åmål

Jag ser mest fram emot allt utom jobb. Men det ser jag också fram emot! Alla kunder är så trevliga på skuttungekonditorn ute i Boländerna, och priserna är lägre där än i Gränby (så man slipper dåligt samvete) och stressen närmast obefintlig. Kul, kul, kul!

Framtid bist ljus, ja! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback