Bulle, bulle, bulle - TRALLALA!

Hej, hej.

Jag är full av bullar. Bullar med kanel, bakade med kärlek och värme. Och nu värmer de min mage. Samt mina öron. Det blev nämligen så mycket smaskande att de kom ut där också. 

Kul med vänner i Göteborg. Det brukar jag inte tänka på att jag har eftersom jag bara träffar dem i Jönköping annars. Nu blev det dock ändring på det, Rasmus bjöd hem mig och några till, så bakade vi så att det stod härliga till. Då blev jag glad!


Imorgon blir jag nog också glad, för då får jag först grillad lax till middag, och sedan åker jag till Åmål. Inte dumt. Inte dumt alls. 

Kram, kram, kram, kära ni!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Åh, att jag inte visste att du var i Åmål. Jag var ju hemma då! Men vi måste ses snart igen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback