Jag har en man

Hej, kära ni.

Jag är kär. Ganska mycket. Och jag har fått en pojkvän. Och det är honom jag är kär i.

Jag vet att det är en del av er som får reda på det så här, och inte som det borde vara: öga mot öga. Men ibland får det bli så. Om du råkar vara en av dem som inte visste det betyder det inte att du betyder mindre för mig än de som redan visste. Jag tycker ju jättemycket om dig!

Pojkvän, förresten. Jag gillar inte det ordet. Karl är bättre. Och min karl heter Magnus. Han spelar tenorsax och bor i Åmål (kunde ha varit lite närmare). Och så tycker han om mig. Det är det bästa (på andra plats kommer det faktum att han har börjat spela kornett*). Och så tycker jag om att skratta med honom.


Tralla, tralla.




*Som trumpet fast inte riktigt lika bra

Kommentarer
Postat av: Menige Sjösvärd

Kul att höra! Hälsa karln din grattis=)



PS. Det var tidernas bästa definition av en kornett!

2009-12-24 @ 09:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback