Bulle.

Jag är en bulle. Och kanske får jag besök av en saxofonist när hans kompis ska hälsa på sin fjälla. Och Kärleksfabriken var grymma idag, jag satt och blev så romantisk att jag ville sätta mig och mysa med närmsta kille (eller tjej, Mathilda till exempel). Och Isabelle kramade mig utan att göra det av misstag(!). Och musikklassfesten i lördags sitter kvar som en enda stor glädjeboll när jag tänker på den. Och projektarbetet stressar. Och snart är det spelning på Musik Direkt. Och sömnen ligger på den absoluta nollpunkten (-273,15 grader Celcius). Och jag är ganska dålig idag. Och imorgon blir det filmning. Och idag försvann Ozo, hunden, hunden, hunden. Och det är sorgligt i mängder. Och jag ska gå och lägga mig.

Men framför allt är jag en bulle.

Kommentarer
Postat av: Snuskis

y=C*bulle^x

2009-02-03 @ 12:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback