Hur mycket har vi övat?

Nu har vi övat så att till och med Matti skulle vara stolt. Och imorgon ska vi öva lite till. Och fixa kläder!

Kompisar, det är dags. På söndag smäller det, Nästan har sin premiärspelning! Kom, kom, kom, jag vill ha massa stöd och glada kamrater, jag vill ha kärlek och värme. I utbyte får ni luta er tillbaka i UKK:s bekväma stolar och njuta av musik (byggd utav glädje).

Hehe. Jag blir faktiskt glad om ni kommer, och jag tror att ni också kommer tycka att det är kul att gå. Dessutom kan ni vinna en hampa-tvål eller lite hampagodis på er biljett. Det är bara att hålla tummarna.
För egen del kommer dagen bli lång och bra, vi ska vara där rdan vid elvasnåret, få lite information, lunch och soundcheck. Sedan har vi sådan tur att Jens i bandet bor på Vaksalagatan precis mitt emot Musikens Hus, så vi tänkte glida hem till honom och peppa lite. Kolla på en film, repa en smula. Det kommer bli nice. Sedan går vi de enstaka hundra metrarna tillbaka och kliver upp på scenen. Sedan kommer det vara ett svart hål i mitt huvud, men förhoppningsvis är vi nöjda och glada när vi kliver av den.

Jag ler när jag tänker på det. Ska bli skoj! Kom! Biljetter på Ticnet för 50 kr inklusive uthämtningsavgift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback