Nästan

Wow.

Nu, en vecka efter 3:e deltävlingen i Musik Direkt har vi fått ett mail med domarnas kritik - positiv som negativ.
Jag antar att det beror på att man läser om sig själv, men den känns just nu som om den var mer negativ än positiv, mer negativ kritik än flera andra fick. Och ändå gick vi vidare. Så det kan ju inte ha varit så illa? Hjälp.

Det känns lite tungt att sätta upp en ny "show" nu, dels efter att ha läst detta, dels för att man måste börja om från noll igen. Jag menar, våra "gamla" låtar sitter, så dem är det ingen vits med att jobba på just nu. Istället ska man försöka plocka isär och sätta ihop en ny låt, skapa nya stämmor, nya rörelser (melodiska, inte fysiska). Det är trött. Men jag vet ju att det kommer att låta bra sen, och det kommer bli roligare för varje gång fram till länsfinalen (15 mars!).
Oj, oj. Dessutom var det här inte världens bästa dag att repa, vätskebrist, kan jag säga. Men tack och lov fick vi kolla på lite Pelle Svanslös och äta en fantastisk tacogratäng. Dagen var inte helt bortkastad med andra ord. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback