Söndag kväll

Söndag kväll.
En hel dag har vi jobbat med projektarbetet, och äntligen är jag hemma igen. Då ringer Mathilda, den andra halvan i mitt reportagepar. Ännu mer jobb?

- Heeej, Moncan. Hahaha, jag skrattade så mycket när jag såg det här! Jag skulle blablabla, och så kom plötsligt det här upp! sa hon glatt och Mathildigt.

Humöret steg flera grader, och snart skrattade även jag, för det visade sig att Mathilda hade hittat en artikel på Wattholma IF:s hemsida där jag och Isabelle satt och spelade bilbingo. Med bild och allt!



"Ett något annorlunda inslag i bilbingovärlden stod dessa två damer från Storvreta för under ett av sommarens bilbingotillfällen. Istället för signalhorn användes trombon och trumpet. De övriga besökarna fick lyssna till en ljudlig fanfar då en av de större vinsterna kammades hem av de cykelburna musikanterna från grannbyn. Kanske är detta framtidens alternativ till bingo i dessa dagar då klimathotet rullar över oss i våg efter våg.... "

Gulligt!

Kommentarer
Postat av: Clara

GUD vad gulligt!

Postat av: Moncan

Hehe, notera regestreringsskylten på bilen bakom... Schnyggt!

2009-02-04 @ 00:40:20
URL: http://moncan.blogg.se/
Postat av: Tilda

Så söta ni är! Saknar er massor!

2009-02-04 @ 20:52:44
URL: http://tiilldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback