Glad som en Gladgök

Hallå ja!

Nu är jag så glad att jag Nästan vill göra en smiley! Dessa är dock portförbjudna undantaget i citat, så jag får låta bli. Men gissa vilka som gick vidare i Musik Direkt?
- Jo det gjorde vi, Nästan!
Galet. Jag blev så glad, så glad. Då kan jag knappt gissa hur glad Miriam är, första gången hon sjöng i mick och allt. Håhå, jaja. Det var nog bland de roligaste spelningarna jag har gjort i mitt lilla liv. Det var energi, det var publikstöd, och framför allt kunde man ju höra och se hela sitt lilla band, så man slapp göra allt solo, allena. Dessutom var vi söta i våra kläder. Mycket matchande. Mums.
Det enda tråkiga med dagen var att stackars Jens var feberyrig den största tiden av dagen. Ynklig och skruttig. Vi klappade lite på honom och pysslade om honom en smula, och hans mamma pysslade i sin tur om oss och bjöd på semla och kaffe. Mumma.
Tänk att det blev så bra till slut. Trots mardrömmar, sömnbrist och sjukdom. Kära, kära band!

Länsfinal nästa då... Stora scenen!


Foto: Annika Kaija

Kommentarer
Postat av: ida

ni va asbra! Mycket fin bild också

2009-02-10 @ 18:28:42
Postat av: Glad-Moncan

Tack käraste!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback