Götet

Göteborg. Bättre än på länge. Massa skratt och god mat, och en jobbig liten älskvärd byracka. "Pucko" brukar jag kalla honom, men egentligen heter han ju Charlie. Annika och jag tog en promenix med hundskrället, och nu ska vi titta på "Flushed away" med kusin, hans flickvän och mor. Utan hund. 

Familjestämningen är på topp, men jag blir lite vemodig när jag tänker på att jag inte får träffa mina pojkar. Jag har undermedvetet gått och planerat och längtat efter att träffa dem ett bra tag nu. Jag hade till och med funderat ut en varsin liten (billig men genomtänkt) julklapp åt dem. Men dem kommer de ju aldrig få nu. (Moa-ha-ha-haa)

Äh. Imorgon ska jag och syster gå och shoppa. Då blir det klänning åt henne (julklapp från min sida) och förhoppningsvis lite härliga underkläder för egen del. Jag känner på mig att det kommer bli en bra dag fylld av solsken och en ovanligt snygg och piffig Monca. 

Ta det lugnt säger kommande snygg-Moncan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback