Min första dag som 19-åring

Som 19-åring har jag samlat på mig...
 - 16 grattis-SMS ("GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! :) Det blev bara tre, men om du tar det gånger 6 och en tredjedel så blir det nitton. :) Ha en underbar födelsedag. Pusspuss" var det finaste)
 - 10 godishalsband
 - Ett gratis följt av ett grattis
 - Två tårtor (vit-chokladcheesecake samt kladdkaka med grädde och geléhallon)
 - Ett antal kramar 
 - 45 gratulationer på Facebook (är det meningen att man ska svara på dem alla?!) 
 - En brun kofta
 - Ett nekat biobesök
 - Två grattissamtal
 - Ett fantastiskt grattiskort med en ko
 - Ett grattisbrev
 - En gratulation över MSN 
 - 4 ja-må-hon-leva
 - En "enkel tulipan"
 - Två "det är ingen vanlig dag"
 - En dikt av Madde:
Moncan är en tjej med fluffigt hår,
som nu fyller 19 år.
Hon är faktiskt en riktigt tuff tjej,
fast inte lika cool som mig.
Tårta bör ätas för att mätta magen,
därför säger jag grattis på födelsedagen!


Dagen har ägnats åt...
 - Projektarbete (samt mys)
 - Bandrep (samt mys)
 - Tårtätande


Tack vänner!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback