Surr, surr, surr

Jaha. Det blev bara två timmars sömn inatt. Men en sådär sjusärdeles mycket fysik fick jag gjort, åtminstone. Ojoj. Och ingen ville ha min choklad idag. Alla sa bara "nej". Jaha. Utom Jens, han är en klippa. Humöret var oftast på topp, och den har jag också klippt.. Min topp. Det blev inte jättefint (tror jag, det är ju platt och svårt att se), men vet ni vad? Det gör inget, för mitt hår har någon självbevarelsemekanism som krullar till allt så att det ser bra ut ändå efter någon dag. Ja, vad bra. Nä, nu har jag på grund av sömnbrist knappt någon känsel kvar i hela kroppen förutom i mellangärdet. Vet inte varför just i mellangärdet. Men God natt!

Tchüss!

Kommentarer
Postat av: Clara

Jag sa inte nej!! Jag skulle ALDRIG säga nej till choklad! Det finns en anledning till att jag och chockoladen börjar på samma bokstav :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback