Snygg-Moncan

Kompisar. Ibland blir man ledsen. Jag menar, emellanåt är man snygg. Riktigt snygg. Och så är det ingen som får se en. Då är det klart man blir lite besviken, eller hur?

Jag har varit ovanligt snygg nu två dagar i sträck, men det är ju bara familjen som får se det. Och de bryr sig ju inte. Suck. 

Självklart är det insidan som räknas (som vi alla vet), men om man tänker efter är ju pengar mycket lättare att räkna. Pengar är inte en vara jag har jättegott (eller ont) om, men det har miljonärer. Och miljonärer går alltid efter utseendet när de väljer kvinnor (som vi alla vet). Och om utseendet för min del råkar vara lite najs någon dag, så måste jag ju passa på att fånga en härlig miljonär så jag kan få lite cash (för som alla vet köps lycka med pengar). På så sätt blir jag ju toklycklig, och det är ju vad som räknas. Ja, och pengarna då... och insidan, men en sådan har vi ju alla.


Hur ska den planen kunna sättas i verket om jag bara går runt och visar (OBS, visar, inte blottar) mig för mormor hela dagen lång? Ja, gudars. 


Må Moncan vara snygg även en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback