Tankar om natten

Jag tror att jag ska börja skriva poesi. Jag har redan börjat skriva brev och musik. Och dagbok. Då känns steget inte så långt. Men behövligt.

Jag styrs av det förnuftiga huvudet, den känslostormande kroppen (hjärtat?) och den allvetande magen. Frågan är vem av dem man bör följa för att plågas minst?

Det där var för övigt inte poesi, utan bara ett infall från fingrarna. Men jag tror att jag skulle kunna vara bra med ord. Om jag skrev riktig poesi, alltså. Det är bara att rimma lite eller hitta ord som tycker om varandra. Lite som Eminem, honom lyssnade vi på vid dalaälvsbadande på Peace & Love, och jag har ju ett eget gangsternamn att leva upp till. Så om Moncan inte klarar poesi får väl Moncxx släppa lite rap. Yo-yo... flow. Ya Know?

Peace, y'all!

Kommentarer
Postat av: s1

usch vad jag saknar dig!

2009-07-06 @ 14:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback