Europaturné!

AAAH!

Det är inte klokt. I våras spelade jag med en kille som vikarierade i vår orkester. Han tog mitt nummer ifall han någon gång skulle behöva vikariat. Den gången kom nu.

En turné á tio dagar - ja tack!
Med storbandet/showorkestern Phontrattarne - ja tack!
Okända orter, men åtminstone delvis i utlandet - ja tack!

Jag förstår inte att jag har sådan tur. Att en spelning med gamla hederliga GUSB kunde leda så långt. Otrolig chans. Otrolig.


Spännande att se vart vi åker, än så länge ska det bara vara fyra som vet - de som planerade resan. Vi andra vet att vi ska sätta oss på en buss fredag morgon och komma hem söndagen veckan efter. Jag gillar't!



Gut Olga!






(Att resan blev möjlig beror delvis på Jacob som i de mörkaste av tider lyckades trolla bort två arbetspass. Världens bäste Jacob, skulle jag vilja säga!)

Kommentarer
Postat av: axel

perfekt uppladdning! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback