Peace & Love

Åh, Gudars skymning, vad har jag givit mig in på?

Ångest över att förbereda sig för festival. Hur mycket packning ska man ha med sig? Pengar? Kläder? MAT?!
Vad får man inte glömma?
Vilken väska ska jag ta?
Hur tar jag mig dit?
Var ska jag sova?
Tänk om jag inte har tillräckligt mycket pengar på kontot?

Oj. Oj. Oj.

Och VARFÖR skulle mamma åka iväg just den dagen jag behövde hjälp att packa? Det var ju så att man kunde bli lite ledsen.

Hu, jag längtar tills jag är där och helt enkelt får leva med vad jag har! Det är alltid värst innan. Väl där kommer det bli hur kul som helst! Och vet ni vad? Jag kommer att få se och höra Lars Winnerbäck!!!


Ja, och umgås med några av mina favoriter. Det är värt mycket i sig! Håll i hatten, vänner,  nu blir det äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback