Perforering

På vissa ställen tänker man riktigt bra. Ett av dem är sängen. Ett annat är om man åker ensam i en skidlift. Sedan har vi ju toaletten. Härom dagen satt jag och funderade på en sak:

Hur många rutor toalettpapper brukar de flesta använda när de viker? Jag brukar alltid ta två rutor när de är av storlek Lambi. Men på offentliga toaletter och sådana där naturvänliga papper är det ju ofta längre mellan perforeringarna. Då blir jag helt förvirrad och måste ibland riva av pappret där det inte finns någon perforering. Ska det va så här?!

Men om vi utgår från lambisize - är två rutor det vanligaste per vikning när man går på toalettbesök?


Kommentarer
Postat av: Menige Sjösvärd

En ruta för naturen!

2009-06-01 @ 18:03:23
Postat av: moncsnusk

Hahaha, så talar en Sjöman :P Hur går det med min musikutbildning förresten, är den planerad?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback