Audition, ja?

Jaha.

Provspelning för Arméns musikkår imorgon, då! Ska jag bli musiksoldat eller icke? En av de första att få veta (förutom jag själv, då) kommer vara min lilla 3:e trumpetare Klara som varje måndag sitter brevid mig med sin pockettrumpet redo. Det lovade jag henne.
Nervös är jag icke, men det kommer väl när jag går och lägger mig. Jag brukar tänka lite för mycket då. Mer än lagom, liksom. Fast det har jag mot förmodan klarat mig undan de två senaste kvällarna, så må hända får vi ännu en sådan? Hoppas!

Nu ska jag lägga in 2-5-1(alt. II-V-I)-progressioner  på min kära iPod! Sedan är det bums i säng!!!


Önska mig lycka till, Puss!



Ps. Kommer jag in så får jag med stor sannorlikhet spela på kronprinsessans stundande bröllop. God bröllopstårta eller god bröllopstårta?

Kommentarer
Postat av: Axel

lycka till sådär fett mycket.

Postat av: Lindmark

lycka till, det kommer att gå grymt bra

2009-03-04 @ 10:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback