En tanke

Hej och hå, världen är grå (om man tittar ut nu eftersom tapparna i ögat inte kan registrera färger när det är så här mörkt)!

Jag är glad, för jag och någon (inte den som heter Någon i min telefonbok, utan en annan någon... tycks finnas många sådana) ska förhoppningsvis gå på en spexig teaterföreställning som man bara får gå på om man har en tidning, ficklampa och partyhatt med sig. Samt gummihandskar, treudd och en skallra. Såvida jag inte har blivit utsatt för ett lureri, vilket i och för sig händer ganska ofta... Men det låter som en ytterst spännande föreställning, vi i publiken ska uppenbarligen få vara med och leka.

Nu säger jag god natt och ve mig som inte går och lägger mig tidigt när jag har matteprov dagen efter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback