I'll give you some looove!

Jag som var så glad idag. Varför finns här ingen att slösa det på? Jag skulle vara så himla gosig och mysig och snäll som en sockerkaka. Jag skulle putsa dina skor, och skratta medan jag gjorde det. Jag skulle baka tjugotusen negerbollar åt dig. Jag skulle stå på händer samtidigt som jag gjorde skuggfigurer med tårna. Jag skulle krama dig hårt och verkligt.

Så blev det en dag med bara datorn, fysiken och matteboken. Utom när man fick lite Jens-kärlek. "Love will come and go", och visst gick han. Tralla.

Hoppas att Linn kommer på storbandet, för då blir det kramar av!


Kommentarer
Postat av: Menige Sjösvärd

Jag har haft samma humör senaste dagarna, solen skiner och humöret på top! Det är för härligt!

2009-03-25 @ 22:19:48
Postat av: Menige Kaija

Wunderbart! Och snart är det sommar! :D

Jag hade vårjackan på mig i helgen. Det vill jag kalla lycka!

2009-03-26 @ 00:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback