Morgonbuss

Morgonens bussfärd var spännande.
Först körde chauffören fel. För att rätta till sitt misstag började han svänga in på små krokiga gator. Han Löste det ganska bra, men jag tror att en sådär tre stycken som brukar stå i svängen vid tipptoppen kom försent till sina respektive mål imorse, för dit körde inte herr chaufför. Moncan slumrade till.

TUT! Jaha, oj, var det bussen eller en annan bil? Moncan slumrade till igen.

TUT! Det var bussen. En busschaufför, en busschaufför, det är en man med glatt humör...

TUT-TUT! En bil svängde inte tillräckligt snabbt. Jaja, inte mig emot, action is what I like!



Tuss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den körde inte fel^^ dom bygger en gångbro till dom nya husen du vet så vägen är stängd^^ men jag blev också lite förvånad när bussen helt plötsligt körde förbi hos mamma!

2009-03-31 @ 16:25:56
Postat av: Moncan

Är det sant? Jaha! Coolt. Jag såg en busshållplatsstång utan tillhörande skylt sitta vid innebandykansliet, blev lite fundersam...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback