Tea var det värsta!

Jag hörde något oroväckande härom dagen: att varje Googlesökning kräver lika mycket energi som att värma en kopp vatten. Förstår ni vilka miljöbovar vårt kära internet gör oss till då? Galet. Galet!


Nu ska jag Googla (hmm, undrar om det uttrycket ((parentes i parentesen i parentesen*) verbet) finns i akademiens ordlista?) fram en bild på en tekopp eller liknande. Jag tackade nämligen nej till tea när mor frågade nyss...





*Utveckling av ett uttryck som flitigt nyttjats av snuskisabel...

Kommentarer
Postat av: Axel

Som scrabble-spelare har jag blivit ganska tvungen att ha koll på akademins kära ordlista. Och visst finns GOOGLA med i den! :)

Postat av: moenic

Intressant! Är det med stora bokstäver rätt igenom också? GOOGLA? Eller googla? Intressant, som sagt!

2009-03-02 @ 22:06:15
URL: http://moncan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback