Music, otra vez, jawohl!

Jag var på mitt första rep med pojkarna som inte vill ligga i något musikaliskt fack och som inte har något bandnamn vad jag har fått veta. Och det var roligt. De hade ett arr för Soul Vaccination på noter åt mig och Grim som var och hälsade på, och det var ju alldeles förträffligt roligt. Massa roliga rytmer att sätta! Sedan spelade vi något som hette något, och jag tror att det var en blues. Men vad vet jag. Spännande med nytt band i alla fall!


Ps, någon som vet en (eller flera) duktig(a) tjej(er) som spelar sax eller trombon?

Kommentarer
Postat av: Beluf

La Trombonista!



Hier bin ich! :D

2009-03-13 @ 08:07:53
Postat av: Magnus

Tower of Power :D

2009-03-13 @ 08:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback