Music makes my brain go round!

M-m-mmm. Musik är min drog här i livet. Min humörshöjare.

Körsång att lyssna på, och en hel massa underbar blåsorkester att spela i. Både kören och vi låter riktigt bra. Haha, det trodde jag aldrig att jag skulle säga: GUSB låter riktigt bra! Sjukt bra stämning också, inga sådana där äckliga grupperingar heller. Jag vet knappt vad någon heter, men att prata med folket är inget problem. Inte en enda vill jag plocka bort, inte ens de jobbiga, för de har ju också sin charm!

Gött! Kom och lyssna på GUSB:s nästa konsert, det blir en killer!

Kommentarer
Postat av: Tilda

När du skriver så saknar jag allt spelande, speciellt musiklägrena. De kommer alltid finnas i mina tankar, det som jag aldrig kommer glömma från lägrena är er! Mina underbara vänner jag fick, tyvärr träffas vi inte så ofta! Vi måste ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback