Schema

Torsdag:
- Rep med nästan Nästan.
- Studentskiva - Klassens MILF (Musician I Like to Fuck, jaha), teater, vänner, dans, förfriskad lärare och Världens Bästa Klass! Jag blir alldeles knarrig i däna.

Fredag:
- Talangkampen - Skrapans två bidrag kom etta och tvåa, vi i Nästan på andra plats, Clara den Underbara på första. Dessutom fick vi chansen att spela två gånger i stora salen eftersom klantarslena missade att sätta på leadmickarna (tur att mina "o-o-o...love! Aaaaaaa-aaa!" hördes, jättebra). Då gjorde vi en cup andra gången och körde även min låt, så nu har den ekat på en rejäl arena!
- Scones med de bästa (sämsta) och en av deras respektive. Vidrig kväll, men sconesen var ju goda i alla fall... Ni vet ju vad jag menar!

Lördag:
- Äckelstädning inför student. Damm, damm, damm, damm!
- Sushidebut med syster yster.
- Rep med Nästan inför dagen som kallas imorgon.

Söndag:
- Bakning av tårta samt scones till mor på hennes dag.
- Avfärd till festival för att uppträda med Nästan. Fruktansvärt bra festival, de har inga instrument att låna (dvs inget piano), och det är på en söndag. Hoppas att de har förstärkare. Och mickar... (Äh, vaddå, det kommer bli hur kul som helst! Jag LÄNGTAR!)
- Pappalagad middag till mor. Ligger alltid viss spänning i hur resultatet kommer att bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback