Lite historik

Hej, vänner.

I lördags
... åt jag tårta tillägnad Beluf den Fula och Gerwins den Grymme och spelade med Juice på en dansfest á lá medelålder. Dessutom firade jag fars dag. Åt klementin på Queen Victoria.

I söndags
... vaknade jag efter på tok för lite sömn och jobbade som en dåre på cafét. Jag hann inte göra några krämbullar.

I måndags
... vaknade jag upp efter att ha sovit i tolv timmar. Galet utvilad och glad. Mjau! Till orkestern tog jag med två tårtor och sex bakelser som skulle slängas. Nu är jag deras gulle(gotte)gris. För övrigt blev det lite stressigt, så jag glömde byta skor efter jobbet. Men det gjorde inget, regnigt novemberrusk är som gjort för fotriktiga sandaler.

I tisdags
... vaknade Monica trött (man kan ju inte somna om man natten innan fått tolv timmars sömn), men släpade sig ut och sprang (!) en liten runda innan hon åkte in för att träffa sin käre Bo-Inge för lite trumpetande. Därefter for hon till sitt café igen, och då hon skulle åka därifrån gjorde hon en favorit i repris: Två tårtor till storbandet, återigen vällde kärleken över Monica.

I onsdags
... vaknade Monica med träningsvärk. Sedan caféade hon, för att till slut gå hem till en Myra och sjunka ner i en säng. Det blev vin, smaskande och intervjuande av Nästan (Jens kom ju också) för Word:s* räkning. Mysigt, mysigt, mysigt!

Idag
... tog jag hand om några odrägliga ungar. Jag var vikarie för en tredjeklass, och de var inte nådiga. Men sedan vart allt bra när jag fick äta pannkakor hos Johanna. Många pannkakor. Och skeda i hennes säng (ja, vi gör sådant). Och äta bakelse. Och åka bil med rumpvärmare (inte för att jag behövde någon, jag var ju så varm i hjärtat ändå av att leka med Johanna) till repet. Repet var Juice och två nya låtar. Lite härlig baktakt i ska**-anda. Nu är allt bra utom att jag förgäves fick vänta på en riktigt typ på MSN. Vad göra, vad göra? 


Puss er, hoppas att jag får jobba på fritids imorgon!




*Skoltidning i Uppsala
**Musik. Tänk reggae. Fast snabbare. Typ.


Kommentarer
Postat av: Grymt (som grisen)

Moncan, jag har hittat en grej som man sätter fast strängarna med så nu saknas bara strängar och ett axelstöd! Vi får prata med Jens och hitta en tid innan du försvinner, det vore kul att spela lite. (=



2009-11-20 @ 21:33:06
Postat av: Grymt (sa grisen)

Kom inte förra fram? Försöker en gång till. Jag har hittat en grej som håller fast strängarna nu i alla fall, så det är bara strängar och axelstöd som fattas. Vi får hitta en tid som vi alla kan, för det vore roligt att spela lite innan du åker! =)

2009-11-20 @ 21:39:37
Postat av: Inte så grymt

Nu blev det visst två (och nu tre) inlägg. Och nu ser du att jag misslyckades lite på namnet första gången.



Puss

2009-11-20 @ 21:43:27
Postat av: Stinkande Skinkan

Gerwins, du är min vän! Fy vad bra! Men du, vi kan kanske göra det nästa vecka? (jag åker och hälsar på min lilla fysiskt trasiga mormor nu i veckan) Vi får höra med Jens också!



God natt, god natt, god natt!

Postat av: Haha, tog ett tag innan jag kopplade skinka med gris

Det blir kanon, kan torsdag vara en bra dag? Jag kan höra med Jens om när han kan. Vill du mig något är 0732435503 ett bra nummer i alla fall. Nu ska jag lära mig allt om gråsuggor. Hej!

2009-11-23 @ 23:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback