Kändisspan

Kära vänner!

Idag hade jag en kändis inne på mitt lilla fik. Ingen mindre än Alcazar(om jag stavar fel så är jag bara stolt eftersom det visar hur lite jag bryr mig)-Andreas blev intervjuad där av en skribent från UNT. De köpte inget, men däremot skräpade de ner. Tralla. Andreas verkar *****. Och han verkar gilla ****** ******. Och så läser han inte så mycket ******, men **********- och *************. Men allt det här får ni väl läsa om i UNT imorgon. Utom ****** då. 

Är jag hemsk? Är jag en sådan där äcklig typ som hänger ut kändisar? Jag tror att jag cencurerar. Ja, det gör jag! Sådär. Det var i vilket fall lite spännande att ha en intervju att tjuvlyssna på, även om det blev lite mycket babbel.

Tralla, God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback