Suomen sisu!

Hej. Jag sitter i Finland. Man kan fråga sig vad jag gör här (något som jag ofta gör). Jag hälsar på min kära Momma och Paapa innan jag rycker in i das armé. Annars äter jag mest. Mycket gröt blir det. Mycket fika. Som vanligt med andra ord.

Något som däremot inte är som vanligt: JAG HAR TILLGÅNG TILL INTERNET! Ett fantastiskt internet som antingen har en brutal hastighet på 7 MB/s (eller kB, pappa var inte säker).
Att ladda hem något, lyssna på musik eller att gå in på facebook är med andra ord en fåfäng dröm. Men vem behöver sånt när man har mail och blogg. Och ledsnar jag på det så har jag en trumpet, en trombon, ett keyboard och farfars gamla dragspel att roa mig med.

I will survive (vilken jag och pappa dansade "humppa" till på finlandsfärgan)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback