Suck, frustration, gah!

Jag har just läst en så hopplöst meningslös blogg. Jag mår fysiskt dåligt bara jag tänker på hur usel den är. Ännu värre mår jag när jag tänker på hur många inlägg jag faktiskt läste i min förhoppning om att få se någon tillstymmelse till ljusglimt. Det fick jag aldrig göra. Maken till bortslösad tid har jag väl aldrig sett.

Om ni inte får ut något av att läsa min blogg inom tre inlägg, snälla sluta läsa den. Du kommer bara att må dåligt av det. Slösa din tid på något vettigare.


Fotnot. Denna människa kanske är som jag. Skriver mest för sin egen skull. Det har den helt klart något man har rätt att göra. Själv skulle jag bli förstörd om alla minnen som ligger inbäddade och halvgömda i inläggen skulle försvinna i samband med en kraschad server. Men kan det verkligen finnas några meningsfulla inlägg som skulle vara värda att sakna på denna persons blogg?


(Kan jag vara mer meningslös som bryr mig så förbaskat mycket om texter jag inte ens behöver läsa? OBS, retorisk fråga, besvara icke.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback